Tidsfördiv

erätta 4 sanningar om dig själv :
1. Just nu behöver jag komma ut.
2. jag älskar anton engström
3. jag är kär i danny saucedo
4. skrillex gör min dag
Berätta 4 saker du gjort idag:                                                 
1. sovit
2. mått bra
3. ätit glass 
4. skrattat ihjäl mig  

Berätta 4 saker du har på dig just nu
1. mjukisbyxor
2. bh
3. trosor
4. t-shirt 

Skriv ner 4 saker du hatar:
1. Folk som snackar skit ena dagen men är med dom dagen efter
2. Folk som tror dom äger hela världen
3. Nya facebook
4. Att det är 6 veckor kvar till höstlovet



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry, om du hatar mig.. Men jag tycker fortfarande hon är irreterad och såå.. Hatar henne.. fast jag är mäst me MK ;))



// Du vet nog vem ;()

2011-10-11 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0